Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Αχ Χελλάδα σ’ αγαπώ!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ 

Χελληνίδες, Χέλληνες. Με λένε Κωνσταντίνα και δε νοιώθω καθόλου καλά τελευταία.

Κι αν δεν σας συγκινώ μ’ αυτήν μου την κουβέντα, πολύ ευχαρίστως να σας τραγουδήσω τον Εθνικό μας ύμνο.

"Σε γνωρίζω από την κόψη.."! Είμαι σίγουρη ότι σας έχει σηκωθεί η τρίχα. Δεν ξέρω αν  είναι από συγκίνηση ή από τις φάλτσες κραυγές μου.

Ότι και να λέτε πάντως είμαι Χελληνίδα, όπως με τρόπο καθαρά ελληνικό σιγούρεψε την ελληνικότητά της και η Κατερίνα Μουτσάτου.

Δεν ξέρω για ποιο λόγο το έκανε αυτό το βιντεάκι και δεν κατάλαβα γιατί εξήρε όλα αυτά τα χαρίσματα που έχουμε εμείς οι Έλληνες και  ο τόπος μας.

Λες και δεν μας ξέρουν οι ξένοι πόσο φωνακλάδες μπορούμε να γίνουμε. Πόσο θεατρικοί. Πόσο θαλασσινοί, πόσο ηλιοκαμένοι.

Και καλά παιδιά είμαστε και με μόρφωση. Και φιλότιμοι είμαστε και με ένα σωρό άλλες ιδιαίτερες ικανότητες, με πλήθος προσόντων αλλά και μειονεκτημάτων, όπως όλοι, άλλωστε,  Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλοι.

Ξέρω πως η απόσταση από την πατρίδα την ομορφαίνει περισσότερο, γιατί δουλεύει το μυαλό και η επιθυμία και την κάνει απείρως ομορφότερη από την πραγματικότητα.

Δεν είμαι κλέφτρα με την κυριολεξία της λέξης. Μερικές φορές όμως η ανοργανωσιά του κράτους μου με προκαλεί να γίνω. Και κλέφτρα, και ψεύτρα, και πονηρή.

Έχω ικανότητες και γνωρίζω πολλούς άλλους και άλλες με περισσότερες ικανότητες και γνώσεις από μένα. Όμως εδώ στην Ελλάδα μόνο με ιδιαίτερες γνωριμίες και με μπαρμπάδες απ’ την Κορώνη μπορούν να τις αναδείξουν.

Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι Έλληνες της ηλικίας σου όμορφη Κατερίνα Μουτσάτσου, έχουν ρίξει μαύρη πέτρα πίσω τους και έχουν φτιάξει τη ζωή τους σε μια άλλη χώρα, κι ας είναι γκρίζα, κι ας μην έχει τόσα όμορφα νησιά όπως τα δικά μας.

Κι αυτό το background με τον Παρθενώνα, τον Μέγα Αλέξανδρο, το Σωκράτη και τον Αριστοφάνη, την Αρχαία Αγορά, φτάνει πια. Τό’χουμε σύρει τόσο που κοντεύει να εξαϋλωθεί αυτό το πνεύμα το αθάνατο.

Αν θέλετε να βοηθήσετε την Ελλάδα δεν χρειάζονται βιντεάκια πιστοποίησης της ελληνικότητας του τόπου μας και της ψυχής μας. Αν θέλετε να μας βοηθήσετε όλοι εσείς που ζείτε εκτός του τόπου μας ελάτε εδώ, στο μαγαζάκι του τρόμου.

Λυπάμαι που θα το πω αλλά δεν συγκινήθηκα καθόλου από το βιντεάκι σου Κατερίνα  Μουτσάτσου. 

Είμαι Χελληνίδα και σε μια εβδομάδα θα κληθώ να ψηφίσω για να επιλέξω… αυτόν τον πολιτικό που θα βγάλει την Χελλάδα από την κρίση, την ύφεση, την ανεργία, την κατάψυξη.

Ως Χελληνίδα λοιπόν δεν θα κωλώσω να πάω να ψηφίσω. Ως άνεργη Κωνσταντίνα όμως δεν βλέπω καμία αισιόδοξη προοπτική για την σωτηρία της χώρας μου από τα pigs της πολιτικής μας σκηνής.

Μαέστρο, θέλω Παπάζογλου σε ποίηση Μανώλη Ρασούλη, επενδεδυμένο με Παρθενώνες και με Αγιά Σοφιές. Θέλω να το αφιερώσω στις Κατερίνες μας..

Πηγή "pheme"