Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Η ευτυχία δεν γράφετε με "€" αλλά με "Ε".


Απειροι άνθρωποι ξοδεύουν χρήματα σε πράγματα που δεν τα επιθυμούν, για να καταπλήξουν ανθρώπους που δεν μπορούν να υποφέρουν...!!!

Το γεγονός πως ο άνθρωπος γνωρίζει το καλό και το κακό, αποδεικνύει την ανωτερότητα της σκέψης του σε σχέση με τα ζώα.
Το γεγονός πως παρ' όλα αυτά, κάνει το κακό, αποδεικνύει την ηθική κατωτερότητα σε σχέση με τα ζώα...!!!

"Ξέχνα το παρελθόν , ξέχνα το μέλλον , αυτή η στιγμή είναι τα πάντα . αυτή η στιγμή ας γίνει η προσευχή σου...
η αγάπη σου, η Ζώη σου , ο θάνατος σου ,... όλα , είναι αυτή η στιγμή. Ζήσε θαρραλέα, μην γίνεσαι δειλός .
μην σκέφτεσαι για την εικόνα σου , μονό η δειλοί σκέφτονται την εικόνα τους .


Ζήτησα δύναμη...
Και ο Θεός μου έδωσε δυσκολίες για να με κάνει δυνατό.
Ζήτησα σοφία...
Και ο Θεός μου έδωσε προβλήματα για να λύσω.
Ζήτησα ευημερία...
Και ο Θεός μου έδωσε μυαλό και υγεία για να δουλέψω.
Ζήτησα κουράγιο...
Και ο Θεός μου έδωσε εμπόδια για να τα ξεπεράσω.
Ζήτησα αγάπη...
Και ο Θεός μου έδωσε πονεμένους ανθρώπους για να τους βοηθήσω.
Ζήτησα χάρες...
και ο Θεός μου έδωσε ευκαιρίες.

Δεν έλαβα τίποτε από ότι ζήτησα...
Όμως έλαβα όλα όσα χρειαζόμουν...!!!
Πηγή "thesecretrealtruth"