Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Φορολογία "όποιος αντέξει"...

Ακούω δεξιά και αριστερά διάφορους τύπους με σκυμμένο το κεφάλι να λένε: "εε... θα πληρώσουμε τους φόρους, τι να κάνουμε... ας τους πληρώσει όποιος αντέχει"!!!

Οι φόροι ΡΕ δεν είναι για να τους πληρώνει κάποιος μέχρι τα όρια της αντοχής του!!! Οι φόροι επίσης δεν είναι για να πληρωθούν οι δανειστές μας.

Τι πάει να πει "αντέχω";

Πράγματι, αν κόψω όλες τις εξόδους μου και βγαίνω μια φορά το χρόνο με την γυναίκα μου, καταργήσω το δώρο επετείου που της κάνω, κόψω την ασφάλισή μου και καταργήσω το κινητό μου και το σταθερό μου, αντέχω να πληρώσω όλους αυτούς τους φόρους.

Μάλιστα αν μπουν και άλλοι, μπορώ να πάψω να χρησιμοποιώ το aircondition στο σπίτι, το καλοκαίρι και το καλοριφέρ το χειμώνα, να καταργήσω τελείως την τηλεόραση και τον υπολογιστή μου και να πάρω μικρότερο ψυγείο για ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος.

Μάλιστα αντέχω να κάνω και μία φορά την εβδομάδα μπάνιο αποφεύγοντας έτσι να ανάψω τον θερμοσίφωνα και έτσι να αντέξω να πληρώσω άλλον έναν φόρο.

Τώρα αν θέλουν να πληρώσω και έναν ακόμα φόρο, μπορώ να καταργήσω το φαγητό 2 φορές την ημέρα και να τρώω μία. Επίσης να μην τρώω πρωινό κάθε μέρα με καφέ και ψωμί με μέλι, αλλά μία φορά τον καφέ, άλλη το ψωμί και άλλη το μέλι!!! Αντέχω...

Όταν ξεκίνησε μάλιστα αυτή η λαίλαπα με τους φόρους είχα ακούσει στο γνωστό ΠΑΣΟΚοκάναλο, το ΜΕΓΚΑ, αυτά τα ΠΑΣΟΚικά λαμόγια, τον Καμπουράκη και τον Οικονόμου να λένε: "ε, ας δανειστεί ο κόσμος να πληρώσει τους φόρους"!!! Από ποιους ρε λαμόγια να δανειστεί; Δίνει κανένας λεφτά σήμερα;

Λοιπόν, δεν είναι "δεν αντέχω". ΔΕΝ αναγνωρίζω νομιμότητα και ΔΕΝ πληρώνω. Αρνούμαι να υποκύψω, γιατί δεν θέλω να φτάσω στα όρια αντοχής μου. 

Πηγή "vaspersview"