Απόσπασμα από την Washington Post / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Η Google θα γνωρίζει σύντομα πολύ περισσότερα για το ποιοι είστε εσείς και τι κάνετε στο Διαδίκτυο
Η Google ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα ακολουθεί τις δραστηριότητες των χρηστών της σε όλα τα e-mail, σε μηχανές αναζήτησης, στο YouTube και σε άλλες υπηρεσίες, μία μετατόπιση της στρατηγικής της που αναμένεται να φέρει μεγαλύτερο έλεγχο της ιδιωτικής ζωής και ανταγωνιστικές πρακτικές.
Οι πληροφορίες που θα επιτρέψουν στην Google να αναπτύξει μια πληρέστερη εικόνα για το πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την αυξανόμενη αυτοκρατορία των τοποθεσιών του ίντερνετ. Οι καταναλωτές δεν θα έχουν την επιλογή να μην αποδεχθούν τις αλλαγές.
Ο διαδικτυακός γίγαντας ανακοίνωσε την Τρίτη ότι σχεδιάζει να ακολουθήσει τις δραστηριότητες των χρηστών της σε σχεδόν όλα της τα sites, όπως το YouTube, Gmail και τη κορυφαία μηχανή αναζήτησης που διαθέτει.
Η Google ήδη συλλέγει κάποιες από αυτές τις πληροφορίες. Αλλά για πρώτη φορά, θα συνδυάζει δεδομένα σε όλες τις ιστοσελίδες της για να φτιάξει ένα πληρέστερο ‘πορτρέτο’ των χρηστών.
Οι καταναλωτές που είναι συνδεδεμένοι σε υπηρεσίες της Google δεν θα είναι σε θέση να επιλέξουν να αποφύγουν τις αλλαγές, οι οποίες ισχύουν από την 1η Μαρτίου.
Η κίνηση αυτή θα βοηθήσει την Google να προσαρμόσει καλύτερα τις διαφημίσεις στις προτιμήσεις των ανθρώπων. Αν κάποιος παρακολουθεί ένα online κλιπ του ΝΒΑ και ζει στην Ουάσιγκτον, η επιχείρηση θα μπορούσε να διαφημίζει εισιτήρια των Ουάσινγκτον Ουίζαρντς στο Gmail λογαριασμό αυτού του ατόμου.
Οι καταναλωτές μπορούν να επωφεληθούν επίσης, σύμφωνα με την εταιρεία. Όταν κάποιος ψάχνει για τη λέξη "Jaguar", το Google θα έχει μια καλύτερη ιδέα για το αν το πρόσωπο αυτό ενδιαφέρεται για το ζώο ή το αυτοκίνητο. Ή θα μπορούσε να προτείνει e-mail επαφές στη Νέα Υόρκη να μάθει ότι σχεδιάζετε ένα ταξίδι για εκεί.
Αλλά συνήγοροι των καταναλωτών λένε ότι η νέα πολιτική μπορεί να αναστατώσει τους ανθρώπους που ποτέ δεν περίμεναν οι πληροφορίες τους να είναι κοινές σε τόσες πολλές διαφορετικές ιστοσελίδες.
Κάποιος που εγγράφεται στο Gmail, για παράδειγμα, ίσως να μην μπορούσε να φανταστεί ότι το περιεχόμενο των μηνυμάτων του θα μπορούσε να επηρεάσει την επαφή του με φαινομενικά άσχετες ιστοσελίδες όπως το YouTube.
"Η νέα ανακοίνωση απορρήτου της Google είναι κάτι το απογοητευτικό και λίγο τρομακτικό», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Common Sense Media, James Steyer. "Ακόμη και αν η εταιρεία πιστεύει ότι ο εντοπισμός των χρηστών σε όλες τις πλατφόρμες ενισχύει τις υπηρεσίες της, οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να το επιλέξουν. Ειδικά τα παιδιά και οι έφηβοι που είναι μανιώδεις χρήστες του YouTube, του Gmail και του Google Search"
Η Google θα μπορεί να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με τους χρήστες όταν ενεργοποιήσουν ένα Android κινητό τηλέφωνο, υπογράψουν με το λογαριασμό τους on-line ή πληκτρολογήσουν τους όρους αναζήτησης. Θα μπορεί επίσης να αποθηκεύει τα cookies στους υπολογιστές των ανθρώπων για να βλέπει τις σελίδες που επισκέπτονται ή κάνουν χρήση του δημοφιλούς προγράμματος με τους χάρτες για να βρει τη θέση τους.
Πηγή "Κόκκινος Ουρανός"
Η Google θα γνωρίζει σύντομα πολύ περισσότερα για το ποιοι είστε εσείς και τι κάνετε στο Διαδίκτυο
Η Google ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα ακολουθεί τις δραστηριότητες των χρηστών της σε όλα τα e-mail, σε μηχανές αναζήτησης, στο YouTube και σε άλλες υπηρεσίες, μία μετατόπιση της στρατηγικής της που αναμένεται να φέρει μεγαλύτερο έλεγχο της ιδιωτικής ζωής και ανταγωνιστικές πρακτικές.
Οι πληροφορίες που θα επιτρέψουν στην Google να αναπτύξει μια πληρέστερη εικόνα για το πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την αυξανόμενη αυτοκρατορία των τοποθεσιών του ίντερνετ. Οι καταναλωτές δεν θα έχουν την επιλογή να μην αποδεχθούν τις αλλαγές.
Ο διαδικτυακός γίγαντας ανακοίνωσε την Τρίτη ότι σχεδιάζει να ακολουθήσει τις δραστηριότητες των χρηστών της σε σχεδόν όλα της τα sites, όπως το YouTube, Gmail και τη κορυφαία μηχανή αναζήτησης που διαθέτει.
Η Google ήδη συλλέγει κάποιες από αυτές τις πληροφορίες. Αλλά για πρώτη φορά, θα συνδυάζει δεδομένα σε όλες τις ιστοσελίδες της για να φτιάξει ένα πληρέστερο ‘πορτρέτο’ των χρηστών.
Οι καταναλωτές που είναι συνδεδεμένοι σε υπηρεσίες της Google δεν θα είναι σε θέση να επιλέξουν να αποφύγουν τις αλλαγές, οι οποίες ισχύουν από την 1η Μαρτίου.
Η κίνηση αυτή θα βοηθήσει την Google να προσαρμόσει καλύτερα τις διαφημίσεις στις προτιμήσεις των ανθρώπων. Αν κάποιος παρακολουθεί ένα online κλιπ του ΝΒΑ και ζει στην Ουάσιγκτον, η επιχείρηση θα μπορούσε να διαφημίζει εισιτήρια των Ουάσινγκτον Ουίζαρντς στο Gmail λογαριασμό αυτού του ατόμου.
Οι καταναλωτές μπορούν να επωφεληθούν επίσης, σύμφωνα με την εταιρεία. Όταν κάποιος ψάχνει για τη λέξη "Jaguar", το Google θα έχει μια καλύτερη ιδέα για το αν το πρόσωπο αυτό ενδιαφέρεται για το ζώο ή το αυτοκίνητο. Ή θα μπορούσε να προτείνει e-mail επαφές στη Νέα Υόρκη να μάθει ότι σχεδιάζετε ένα ταξίδι για εκεί.
Αλλά συνήγοροι των καταναλωτών λένε ότι η νέα πολιτική μπορεί να αναστατώσει τους ανθρώπους που ποτέ δεν περίμεναν οι πληροφορίες τους να είναι κοινές σε τόσες πολλές διαφορετικές ιστοσελίδες.
Κάποιος που εγγράφεται στο Gmail, για παράδειγμα, ίσως να μην μπορούσε να φανταστεί ότι το περιεχόμενο των μηνυμάτων του θα μπορούσε να επηρεάσει την επαφή του με φαινομενικά άσχετες ιστοσελίδες όπως το YouTube.
"Η νέα ανακοίνωση απορρήτου της Google είναι κάτι το απογοητευτικό και λίγο τρομακτικό», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Common Sense Media, James Steyer. "Ακόμη και αν η εταιρεία πιστεύει ότι ο εντοπισμός των χρηστών σε όλες τις πλατφόρμες ενισχύει τις υπηρεσίες της, οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να το επιλέξουν. Ειδικά τα παιδιά και οι έφηβοι που είναι μανιώδεις χρήστες του YouTube, του Gmail και του Google Search"
Η Google θα μπορεί να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με τους χρήστες όταν ενεργοποιήσουν ένα Android κινητό τηλέφωνο, υπογράψουν με το λογαριασμό τους on-line ή πληκτρολογήσουν τους όρους αναζήτησης. Θα μπορεί επίσης να αποθηκεύει τα cookies στους υπολογιστές των ανθρώπων για να βλέπει τις σελίδες που επισκέπτονται ή κάνουν χρήση του δημοφιλούς προγράμματος με τους χάρτες για να βρει τη θέση τους.
Πηγή "Κόκκινος Ουρανός"
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου