Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

GP Ουγγαρίας: Ο Φέτελ στην pole!


Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Σεμπάστιαν Φέτελ επέστρεψε στη συνήθη θέση του διατηρώντας το απόλυτο των Red Bull στη φετινή μάχη των pole position.
Η αλήθεια είναι πως η σημερινή μάχη ήταν κάτι παραπάνω από αμφίρροπη με τους Αλόνσο και Χάμιλτον να δείχνουν ικανοί να εκθρονίσουν τον Ταύρο από την πρώτη θέση.
Στο Q1 πιάστηκε εξ απίνης ο Σεμπαστιάν Μποεμί με την Toro Rosso που έμεινε εκτός 17αδας μαζί με τους πιλότους των τριών νέων ομάδων.
Στο Q2 δόθηκε μεγάλη μάχη με τους δεκαέξι πιλότους να εξερευνούν τα όρια της πολύ μαλακής γόμας της Pirelli για να μπορέσουν να εξασφαλίσουν την είσοδό τους στην 10αδα.
Ο μόνος που κατάφερε να μπει στη δεκάδα χωρίς να χρησιμοποιήσει την πολύ μαλακή γόμα καθότι σημείωσε ικανό χρόνο με τη μαλακή ήταν ο Λιούις Χάμιλτον, η συγκεκριμένη ενέργεια δίνει σοβαρό πλεονέκτημα στο Βρετανό για τον αυριανό αγώνα καθότι έχει κρατήσει ένα φρέσκο σετ πολύ μαλακής γόμας.
Συγκλονιστική η μάχη που δόθηκε στο φινάλε του Q2 με το Σουμάχερ να σημειώνει χρόνο ικανό για να συνεχίσει την ύστατη στιγμή. Οι δυο Renault απογοήτευσαν μένοντας εκτός ενώ η έκπληξη ήρθε από τους Σούτιλ και Πέρεζ που μπήκαν στην 10αδα.
Στο Q3 από την πρώτη στιγμή φάνηκε πόσο αμφίρροπη ήταν η κατάσταση. Στην πρώτη προσπάθεια ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Χάμιλτον και στη δεύτερη προσπάθεια μόνο ο Φέτελ κατόρθωσε να κινηθεί λίγο πιο γρήγορα. Αντίθετα απογοήτευσε ο Αλόνσο που ενώ φαίνονταν να κινείται πιο γρήγορα απ’ τη McLaren υποχώρησε στο τελευταίο sector. Αν ακόμη υποθέσουμε ότι ο Ισπανός θέλησε να αποφύγει την ακάθαρτη πλευρά της πίστας κάτι δεν πήγε καλά στους υπολογισμούς των κόκκινων, καθότι δεν ξεκινάει 3ος αλλά 5ος.

Ο Αλόνσο βρίσκεται για πρώτη φορά φέτος πίσω από τον teammate του Φελίπε Μάσα. Την εξάδα συμπλήρωσε ο Μαρκ Γουέμπερ που αντιμετώπισε πρόβλημα με το KERS.
Μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος των δοκιμών ο poleman Σεμπάστιαν Φέτελ τόνισε: «Ήταν μια καλή μάχη για μένα. Είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα αλλάξαμε πολλά στο μονοθέσιο χτες τη νύχτα. Οι μηχανικοί δούλεψαν σκληρά, δεν κοιμήθηκαν πολύ καθώς γύρισαν στις πέντε το πρωί αλλά το σημερινό αποτέλεσμα είναι το ευχαριστώ μου προς αυτούς».

Αποκαρδιωτική χαρακτήρισε τη διαφορά από τον teammate του, ο Μαρκ Γουέμπερ που εκκινεί αύριο από την 6η θέση : «Δεν υπάρχει τρόπος να κάνω εγώ τέτοιο χρόνο. Το 1:19 αποτελεί μια άπιαστη ζώνη για μένα. Είχα κάποια προβλήματα με το KERS αλλά στον τελευταίο γύρο το χρησιμοποίησα, περίεργο δεν μπορώ να εξηγήσω τη διαφορά» κατέληξε προβληματισμένος ο Αυστραλός που στους προηγούμενους δυο αγώνες είχε εκκινήσει από την pole position.

Από την πλευρά του ο Λιούις Χάμιλτον ήθελε την pole αλλά είναι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα: «Παρότι δεν κέρδισα είναι σπουδαίο επίτευγμα. Από τον προηγούμενο αγώνα έχουμε δείξει ότι ο ρυθμός μας είναι καλός. Χτες τα πήγαμε καλύτερα αλλά σήμερα η Red Bull βελτιώθηκε. Είναι καλό ότι βρίσκομαι στην πρώτη σειρά της εκκίνησης και ελπίζω αύριο να πάρω πολλούς βαθμούς».

Ο έτερος πιλότος της McLaren, Τζένσον Μπάτον που αύριο εκκινεί στο 200στο του GP φιλοδοξεί να κερδίσει στην πίστα που πήρε την πρώτη του νίκη το 2006: «Είναι καλό που κατετάγην τόσο ψηλά ελπίζω να δώσω μάχη αύριο. Βρήκα μισό δευτερόλεπτο αυξάνοντας την κλίση στην εμπρός αεροτομή. Θα δούμε ποια στρατηγική θα ακολουθήσουμε ελπίζω να είμαστε σε θέση να διεκδικήσουμε τη νίκη».

Ο αυριανός αγώνας που αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha στις 14:00
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι και η τελική κατάταξη έχουν ως εξής:

Θέση Οδηγός                Ομάδα                Χρόνος       Διαφορά  
 1.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault     1m19.815s
 2.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes     1m19.978s  + 0.163
 3.  Jenson Button         McLaren-Mercedes     1m20.024s  + 0.209
 4.  Felipe Massa          Ferrari              1m20.350s  + 0.535
 5.  Fernando Alonso       Ferrari              1m20.365s  + 0.550
 6.  Mark Webber           Red Bull-Renault     1m20.474s  + 0.659
 7.  Nico Rosberg          Mercedes             1m21.098s  + 1.283
 8.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes 1m21.445s  + 1.630
 9.  Michael Schumacher    Mercedes             1m21.907s  + 2.092
10.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari       Δε χρονομετρήθηκε
Χρόνος εισόδου στο Q2:1m23.067s                 Διαφορά από πρώτο Q2
11.  Paul di Resta         Force India-Mercedes 1m22.256s   + 1.994
12.  Vitaly Petrov         Renault              1m22.284s   + 2.022
13.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari       1m22.435s   + 2.173
14.  Nick Heidfeld         Renault              1m22.470s   + 2.208
15.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth    1m22.684s   + 2.422
16.  Jaime Alguersuari     Toro Rosso-Ferrari   1m22.979s   + 2.717
17.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth    No time
Χρόνος εισόδου στο Q1:1m23.285s                Διαφορά από πρώτο Q1
18.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari   1m24.070s  + 2.492
19.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault        1m24.362s  + 2.784
20.  Jarno Trulli          Lotus-Renault        1m24.534s  + 2.956
21.  Timo Glock            Virgin-Cosworth      1m26.294s  + 4.716
22.  Tonio Liuzzi          HRT-Cosworth         1m26.323s  + 4.745
23.  Daniel Ricciardo      HRT-Cosworth         1m26.479s  + 4.901
24.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth      1m26.510s  + 4.932

107%: 1m27.288s
 
Ο Τζένσον Μπάτον περπατά στα πάντοκ με την αγαπημένη του Τζέσικα Μιτσιμπάτα.

undefined