Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Το δικό μου μονοπάτι


Θεωρώ πως το μονοπάτι της δύναμης, είναι το μονοπάτι που βαδίζει ο κάθε άνθρωπος.
Το δικό μου μονοπάτι, το βρήκα πολύ νωρίς, κάνοντας οικογένεια στα 16 μου. Χάνοντας τον πατέρα μου, έναν υπέροχο άνθρωπο, βρέθηκα στον αγώνα της ζωής πολύ γρήγορα.
Με οδηγό τη σκέψη ότι ο δημιουργός μας δίνει τόσο βάρος όσο πραγματικά αντέχει ο καθένας μας, αντιμετώπισα πολλές δυσκολίες.
Σπουδές, οικογένεια, εργασία, αποδοχή στην κοινωνία και στην οικογένεια. Μια πάλη στην αρένα της ζωής που κρατάει χρόνια και στην οποία βγαίνω κάθε τόσο νικήτρια. Τα χτυπήματα πολλά, όμως ποτέ δεν έχασα το μονοπάτι. Μπορεί να σκόνταψα, μπορεί να κάθισα να ξαποστάσω, αρκετές φορές έπεσα, όμως ήταν για να πάρω δύναμη να σηκωθώ, βρίσκοντας ξανά την πορεία μου.
Τα όπλα μου; Εργασία, στόχοι, σταθερά βήματα, υπομονή, επιμονή, συγχώρεση, αγάπη, προσφορά, προσπάθεια, θετική σκέψη και ισορροπία ζωής. (Το τελευταίο με δυσκόλεψε).
Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο στον άνθρωπο εκτός της υγείας. Εάν έχω υγεία καλή όλα τα μπορώ. Έχω μυαλό δυνατό, θέληση και πορεία σταθερή. Πρέπει όλοι να φθάνουμε στο τέλος με, όσο μπορούμε, πιο ψηλά το κεφάλι. Πρέπει να συνεχίζουμε για μας, για τα παιδιά μας, για τους γονείς, για τα εγγόνια. Αντέχω-Θέλω-Μπορώ!

Θέλω να ζω και θα ζήσω! Όσο πιο δυνατά μπορώ!
Θα ζω κάθε στιγμή κάθε λεπτό, θα φθάσω!

-ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΙΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ
ΠΟΙΕΣ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ.-LAWRENCE J.PETER-

-ΚΑΙ ΜΗ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ.Η ΠΟΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΜΟΝΑΔΙΚΗ.–RAM DASS-

-ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ,
ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ.

ΜΑΘΕ ΞΑΝΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΟΥ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΤΟΝ
ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ.

ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΜΕΙΩΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ,
ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΜΑΣ.–ΛΕΟ ΜΠΟΥΣΚΑΛΙΑ-

Υ.Γ. Ευχαριστώ την κα Μαργαρίτα Ικαρίου, που βρέθηκε στο μονοπάτι μου.

γράφει η Λίτσα Ριζοπούλου, Μέλος της Ακαδημίας των Πολιτών Ωραιοκάστρου.