Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Χάσαμε και την ανθρωπιά μας: To 166… την παρέπεμπε στο 14914

Αρνήθηκε να της πει ποιο νοσοκομείο εφημέρευε, έστω κι αν η ίδια ήταν ταραγμένη και ήθελε επειγόντως να μεταφέρει το παιδί της για νοσηλεία! Ο λόγος για την καταγγελία που έκανε στον «Κόσμο» η 35χρονη μητέρα Ν.Α. για το τηλεφωνικό επεισόδιο ανάμεσα στην ίδια και έναν υπάλληλο – τηλεφωνητή του ΕΚΑΒ.

Όλα συνέβησαν την προηγούμενη εβδομάδα και σε προχωρημένη νυχτερινή ώρα. Το εξάχρονο παιδί της υπέφερε από αφόρητους πόνους και διαπίστωσε ότι είχε πρηστεί στο γόνατο. Συνειδητοποίησε πως δεν έπρεπε να χάσει καθόλου χρόνο και να μεταφέρει αμέσως το κορίτσι της στο νοσοκομείο. Όμως δεν γνώριζε ποιο νοσηλευτικό ίδρυμα εφημέρευε εκείνη την ώρα και ως εκ τούτου δεν γνώριζε εάν έπρεπε να κινηθεί προς το Νοσοκομείο του Ρίου ή προς το Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων. Έτσι, η πρώτη αυθόρμητη σκέψη που της ήρθε ενώ βρισκόταν ήδη στο αυτοκίνητό της και δίπλα της καθόταν η κόρη της, ήταν να τηλεφωνήσει στο ΕΚΑΒ από το κινητό της και να ζητήσει τη σχετική πληροφορία.

Κάλεσε λοιπόν το 166 και της απάντησε ένας υπάλληλος. Του έκανε τη σχετική ερώτηση, αλλά η απάντηση του υπαλλήλου -σύμφωνα με την καταγγελία της ίδιας- ήταν αποστομωτική:

«Τι λες, κοπέλα μου; Πάρε το 14914».

Μάλιστα με το που της το είπε αυτό, της έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς δεύτερη κουβέντα. Η ταραγμένη μητέρα τα ‘χασε. Ξαναπήρε τηλέφωνο και απάντησε ο ίδιος.

«Συγγνώμη, κύριέ μου, αλλά πρέπει να πάω επειγόντως στο νοσοκομείο το παιδί μου και απλώς θέλω να μου πείτε ποιο νοσοκομείο εφημερεύει», του είπε στο δεύτερο τηλεφώνημα.

«Ω, ρε κορίτσι μου! Δεν έχεις άλλη δουλειά να κάνεις; Πάρε στο νούμερο που σου είπα…», ήταν πάλι η απάντησή του και αμέσως ξανάκλεισε το τηλέφωνο.

Η μάνα προσπάθησε και τρίτη φορά: «Με συγχωρείτε και πάλι αλλά στο κινητό μου δεν έχω μονάδες και δεν είμαι σε σταθερό για να πάρω εκεί που μου λέτε. Μια εξυπηρέτηση, ανθρώπινα, σας ζητάω για να πάω το παιδί μου στο νοσοκομείο…».

«Άντε πάλι τα ίδια με σένα! Πάρε στο νούμερο που σου είπα, ρε κοπέλα», επέμενε ο υπάλληλος κλείνοντάς της ξανά το τηλέφωνο απότομα!

Στάθηκε τυχερή!

Τελικά, η μητέρα μετέφερε το παιδί της τυχαία στο Καραμανδάνειο και ήταν τυχερή γιατί εκείνο το βράδυ εφημέρευε το συγκεκριμένο νοσηλευτικό ίδρυμα. Και ήταν τυχερή γιατί διαπιστώθηκε πως η κόρη της είχε αρχίσει να συγκεντρώνει υγρό στο πόδι και έπρεπε επειγόντως να εισαχθεί στο νοσοκομείο. «Αν όμως δεν εφημέρευε αυτό το νοσοκομείο, πόσο θα είχα καθυστερήσει; Τόσο δύσκολο ήταν στον υπάλληλο του ΕΚΑΒ να μου πει ποιο νοσοκομείο εφημέρευε;», αναρωτιέται δικαίως η μητέρα…


Read more: http://freegreecenow.blogspot.com/2011/07/to-166-14914.html#ixzz1TbUmKGJT