Με ένα διακριτικό φέις λίφτινγκ και νέα τιμολογιακή πολιτική, με την βασική -πλην όμως με πλούσιο εξοπλισμό- έκδοση να τιμάται 12.940 ευρώ (με απόσυρση), το Honda Jazz επαναλανσάρεται στην ελληνική αγορά.
Με την κατηγορία των μοντέλων supermini να αντιπροσωπεύει το 37% των πωλήσεων στην ελληνική αγορά την δεδομένη στιγμή, οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας της Honda ευελπιστούν πως το Jazz μπορεί να συνεχίσει την πετυχημένη πορεία του.
Η αισιοδοξία των ανθρώπων της εταιρίας «Σαρακάκη» βασίζεται σε μια ακόμη παράμετρος. Στο γεγονός πως μέχρι πριν δύο – τρία χρόνια τα μοντέλα supermini αποτελούσαν το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας. Σήμερα όμως αποτελούν για την πλειοψηφία το πρώτο αυτοκίνητο και το Honda Jazz προβάλει ως μια ολοκληρωμένη και άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση αφού συνδυάζει τους εξαιρετικούς χώρους, με τον δυνατό κινητήρα και την άκρως ενδιαφέρουσα τιμή.
Οι εξωτερικές αλλαγές στόχο είχαν αφενός να προβάλλουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου, αφετέρου να μειώσουν το συντελεστή οπισθέλκουσας για βελτίωση της κατανάλωσης. Οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες έχουν ανασχεδιαστεί επηρεάζοντας καθοριστικά την αισθητική και αεροδυναμική του Jazz. Οι τροποποιήσεις στη μάσκα και τα εμπρός φώτα έχουν δημιουργήσει ένα φρέσκο πρόσωπο. Τα ανανεωμένα πίσω φώτα περιλαμβάνουν διευρυμένη κόκκινη ζώνη στα κάτοπτρα, σαν ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης του Jazz Hybrid από τα βενζινοκίνητα μοντέλα
Στην καμπίνα, η πιο αξιοπρόσεκτη αλλαγή είναι η χρήση ενός σκουρότερου, μονόχρωμου υλικού στο ταμπλό που συνδυάζεται με τη νέα ταπετσαρία καθισμάτων. Ο φωτισμός του πίνακα οργάνων είναι ενιαίος, σε πορτοκαλί απόχρωση, που κάνει έντονη αντίθεση με το σκουρότερο ταμπλό. Χρωμιωμένοι δακτύλιοι οριοθετούν τους αεραγωγούς, τα όργανα και την οθόνη ελέγχου κλιματισμού (όπου υπάρχει).
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά γνωρίσματα του σημερινού Jazz και βασικός παράγοντας της δημοτικότητάς του είναι η φιλοσοφία καθισμάτων Magic Seats που έχει εκθειαστεί για την ευελιξία της και τις πολλαπλές διατάξεις καθισμάτων/δυνατότητες μεταφοράς φορτίων. Εύλογα, το νέο Jazz διατηρεί αυτή τη δομή, τώρα σε βελτιωμένη μορφή με την προσθήκη μιας λειτουργίας ανάκλησης. Η νέα λειτουργία προσφέρει στον πελάτη υψηλότερα επίπεδα ευελιξίας, αυξάνοντας την άνεση και ήδη αξιοσημείωτη ευρυχωρία για το κεφάλι και τα πόδια των πίσω επιβατών.
Το VSA (Vehicle Stability Assist) είναι σχεδιασμένο για να βοηθά τον οδηγό στη διατήρηση του ελέγχου στις στροφές, στην επιτάχυνση και στους ξαφνικούς ελιγμούς, φρενάροντας τους δεξιούς ή αριστερούς τροχούς, ανάλογα, και ρυθμίζοντας τη ροπή του κινητήρα σύμφωνα με τις απαιτήσεις.
Σε όλα τα μοντέλα οι δύο εμπρόσθιοι και πλευρικοί αερόσακοι συμπληρώνονται από πλευρικούς αερόσακους τύπου κουρτίνας, πλήρους μήκους, για προστασία των επιβατών μπροστά και πίσω.
Το νέο Jazz εφοδιάζεται επίσης με ενεργά προσκέφαλα στα εμπρός καθίσματα που μειώνουν τις πιθανότητες τραυματισμού του αυχένα σε οπίσθιες συγκρούσεις. Καθώς ο επιβάτης πιέζεται στην πλάτη του καθίσματος, μία άκαμπτη πλάκα στο κάθισμα πιέζει ένα σύνδεσμο στο προσκέφαλο, ωθώντας το προς τα πάνω και προς τα εμπρός, ώστε να στηρίζει το κεφάλι.
Κινητήρας
Η Honda θέλησε να επιτύχει στο Jazz την καλύτερη ισορροπία μεταξύ οικονομίας καυσίμου και απολαυστικών επιδόσεων, στην κατηγορία του. Η νέα γενιά Jazz αντλεί την ισχύ της από τον τετραβάλβιδο βενζινοκινητήρα iVTEC με κυβισμό 1.4-λίτρων με ζωηρές επιδόσεις και άφθονη ροπή σε όλη την κλίμακα στροφών, ο οποίος αποδίδει 99 PS στις 6000 rpm και η ροπή του ανέρχεται στα 127Nm στις 4800 rpm.
Οι τιμές
1.4 Trent 14.400 € (Λιανική τιμή) - 13.900 € τιμή λανσαρίσματος – 12.940 € με απόσυρση 1.4 Comfort 15.550 --- 15.050--- 14.090 1.4 Elegance 16.700 --- 16.200 ---- 15.240
Πηγή auto24.gr
Με την κατηγορία των μοντέλων supermini να αντιπροσωπεύει το 37% των πωλήσεων στην ελληνική αγορά την δεδομένη στιγμή, οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας της Honda ευελπιστούν πως το Jazz μπορεί να συνεχίσει την πετυχημένη πορεία του.
Η αισιοδοξία των ανθρώπων της εταιρίας «Σαρακάκη» βασίζεται σε μια ακόμη παράμετρος. Στο γεγονός πως μέχρι πριν δύο – τρία χρόνια τα μοντέλα supermini αποτελούσαν το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας. Σήμερα όμως αποτελούν για την πλειοψηφία το πρώτο αυτοκίνητο και το Honda Jazz προβάλει ως μια ολοκληρωμένη και άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση αφού συνδυάζει τους εξαιρετικούς χώρους, με τον δυνατό κινητήρα και την άκρως ενδιαφέρουσα τιμή.
Οι εξωτερικές αλλαγές στόχο είχαν αφενός να προβάλλουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου, αφετέρου να μειώσουν το συντελεστή οπισθέλκουσας για βελτίωση της κατανάλωσης. Οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες έχουν ανασχεδιαστεί επηρεάζοντας καθοριστικά την αισθητική και αεροδυναμική του Jazz. Οι τροποποιήσεις στη μάσκα και τα εμπρός φώτα έχουν δημιουργήσει ένα φρέσκο πρόσωπο. Τα ανανεωμένα πίσω φώτα περιλαμβάνουν διευρυμένη κόκκινη ζώνη στα κάτοπτρα, σαν ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης του Jazz Hybrid από τα βενζινοκίνητα μοντέλα
Στην καμπίνα, η πιο αξιοπρόσεκτη αλλαγή είναι η χρήση ενός σκουρότερου, μονόχρωμου υλικού στο ταμπλό που συνδυάζεται με τη νέα ταπετσαρία καθισμάτων. Ο φωτισμός του πίνακα οργάνων είναι ενιαίος, σε πορτοκαλί απόχρωση, που κάνει έντονη αντίθεση με το σκουρότερο ταμπλό. Χρωμιωμένοι δακτύλιοι οριοθετούν τους αεραγωγούς, τα όργανα και την οθόνη ελέγχου κλιματισμού (όπου υπάρχει).
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά γνωρίσματα του σημερινού Jazz και βασικός παράγοντας της δημοτικότητάς του είναι η φιλοσοφία καθισμάτων Magic Seats που έχει εκθειαστεί για την ευελιξία της και τις πολλαπλές διατάξεις καθισμάτων/δυνατότητες μεταφοράς φορτίων. Εύλογα, το νέο Jazz διατηρεί αυτή τη δομή, τώρα σε βελτιωμένη μορφή με την προσθήκη μιας λειτουργίας ανάκλησης. Η νέα λειτουργία προσφέρει στον πελάτη υψηλότερα επίπεδα ευελιξίας, αυξάνοντας την άνεση και ήδη αξιοσημείωτη ευρυχωρία για το κεφάλι και τα πόδια των πίσω επιβατών.
Το VSA (Vehicle Stability Assist) είναι σχεδιασμένο για να βοηθά τον οδηγό στη διατήρηση του ελέγχου στις στροφές, στην επιτάχυνση και στους ξαφνικούς ελιγμούς, φρενάροντας τους δεξιούς ή αριστερούς τροχούς, ανάλογα, και ρυθμίζοντας τη ροπή του κινητήρα σύμφωνα με τις απαιτήσεις.
Σε όλα τα μοντέλα οι δύο εμπρόσθιοι και πλευρικοί αερόσακοι συμπληρώνονται από πλευρικούς αερόσακους τύπου κουρτίνας, πλήρους μήκους, για προστασία των επιβατών μπροστά και πίσω.
Το νέο Jazz εφοδιάζεται επίσης με ενεργά προσκέφαλα στα εμπρός καθίσματα που μειώνουν τις πιθανότητες τραυματισμού του αυχένα σε οπίσθιες συγκρούσεις. Καθώς ο επιβάτης πιέζεται στην πλάτη του καθίσματος, μία άκαμπτη πλάκα στο κάθισμα πιέζει ένα σύνδεσμο στο προσκέφαλο, ωθώντας το προς τα πάνω και προς τα εμπρός, ώστε να στηρίζει το κεφάλι.
Κινητήρας
Η Honda θέλησε να επιτύχει στο Jazz την καλύτερη ισορροπία μεταξύ οικονομίας καυσίμου και απολαυστικών επιδόσεων, στην κατηγορία του. Η νέα γενιά Jazz αντλεί την ισχύ της από τον τετραβάλβιδο βενζινοκινητήρα iVTEC με κυβισμό 1.4-λίτρων με ζωηρές επιδόσεις και άφθονη ροπή σε όλη την κλίμακα στροφών, ο οποίος αποδίδει 99 PS στις 6000 rpm και η ροπή του ανέρχεται στα 127Nm στις 4800 rpm.
Οι τιμές
1.4 Trent 14.400 € (Λιανική τιμή) - 13.900 € τιμή λανσαρίσματος – 12.940 € με απόσυρση 1.4 Comfort 15.550 --- 15.050--- 14.090 1.4 Elegance 16.700 --- 16.200 ---- 15.240
Πηγή auto24.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου